8
aaarrrrjunas1 8 points ago +8 / -0

shhhh shhhhhhhh .....

the point is BLUE vs RED.

if it changes, and dear god i pray not, to.... US versus THEM....

GAMEOVER.

1
aaarrrrjunas1 1 point ago +1 / -0

nah, nah.

pork is nuffin to mess with unless you like worms.

1
aaarrrrjunas1 1 point ago +1 / -0

bro, pork has bugs thatll drill right into the meat to gestate.

cook pork well.

1
aaarrrrjunas1 1 point ago +1 / -0

breh.... like beef tar-tar...

you can order a chicken tar-tar. its the best. its mild but savory. melts in your mouth.

just dont leave that bitch out for 4 days before you serve it.

1
aaarrrrjunas1 1 point ago +1 / -0

MMM... immma give your comment 1 out of 4 TURDS.

yogurt... probiotics... DOUCHING YOUR ASSHOLE WITH SOMEONE ELSE SHJJJT.... is an almost over-night change.

1
aaarrrrjunas1 1 point ago +1 / -0

is that "cook?"

ANYTHING GOT A STUPID FCUKN DICTIONARY ON HAND?!

1
aaarrrrjunas1 1 point ago +1 / -0

Y'ALL CERTIFIED LESBIENS.

I APPROVE OF THIS.

1
aaarrrrjunas1 1 point ago +1 / -0

we deep. no one gonna know shjjt.

NOW KITH.

KITH REEEL GOOD. WITH THE LIPS. USE SPIT.

1
aaarrrrjunas1 1 point ago +2 / -1

forgot the comma; you LOWER-LEVEL INTELLECT.

1
aaarrrrjunas1 1 point ago +2 / -1

you fcukn AFTER-THOUGHT OF A TURD...

you are CLEARLY a chitlin and i am now your disease.

IDIOT.

0
aaarrrrjunas1 0 points ago +2 / -2

with a life-expectancy of like... fcukn 42 or some shit.

k, bro.

1
aaarrrrjunas1 1 point ago +2 / -1

when i chow down on a beautiful piece of char-broiled meat, i go NIGNORANT about the carcinogens im enjoying.

1
aaarrrrjunas1 1 point ago +1 / -0

WOULD.

FIGHT ME.

2
aaarrrrjunas1 2 points ago +2 / -0

think about this...

you puncture your asshole from using a too-large of a dildo.

go to hospital; losing blood.

now you gotta get some blood pumped in.... VAXX'D BLOOD OR DEATH.

view more: Next ›